The original and official compactmotorsports.

Due to unavoidable circumstances

Thursday, December 01, 2011

Compactmotorsports menjalinkan usahasama dengan Verv Exclusive




Pada 16 November 2011, Compactmotorsports (www.compactmotorsports.com) telah menjalinkan satu usahasama serta telah menandatangani Perjanjian Persefahaman (MOU) dengan Verv Petroleum (M) Sdn Bhd yang merupakan salah sebuah kilang pengeluar Minyak Pelincir terkenal di Malaysia iaitu VERV Lubricants.

Saya ingin mengumumkan bahawa Compactmotorsports telah Berjaya menjalinkan satu usahasama dengan pihak Verv Exclusive (Malaysia’s Automotive Community). Pihak Verv bersetuju membantu Compactmotorsports dari segi penajaan acara dan aktiviti Compatmotorsports. Persefahaman ini dijalinkan atas rundingan rasmi oleh Kevin Raj (C.E.O Verv Petroleum Sdn Bhd), Zafir Wong (Verv Marketing Head of Department) dan saya, Muhammad Jefri Bin Jamaludin selaku Pengasas dan pemilik Compactmotorsports.

Dengan usahasama ini, pihak Verv akan memberi diskaun kepada semua yang terlibat dengan aktiviti yang dianjurkan oleh Compactmotorsports, keatas semua pembelian minyak pelincir keluaran syarikat itu. Selain daripada itu, peserta juga akan mendapat faedah yang disediakan oleh pihak Verv, dimana faedah-faedah yang diberi adalah:

* Pembelian terus dari Verv akan memberikan anda 5%-20% diskaun untuk minyak pelincir tertentu.
* Setiap pembelian minyak pelincir Verv, anda juga akan dapat 'oil filter' berjenama BOSCH secara percuma!
* Dapatkan Diskaun dari pusat servis panel Verv untuk upah perkhidmatan.
* Penghantaran terus pintu ke pintu secara percuma ke seluruh negara.
* Hadiah percuma bagi setiap pembelian. contohnya, baucer petrol/membeli-belah/ barangan, bergantung kepada promosi bulanan.
* Peringatan melalui perkhidmatan sms untuk jadual penyelenggaraan dan rekod.
* Pelbagai jenis minyak pelincir untuk semua jenis kenderaan.
* Juru runding dan nasihat percuma bagi perkara berkaitan servis kenderaan.



Semoga dengan usahasama yang terjalin ini dapat memberikan satu kelebihan buat Compactmotorsports dan semua peserta aktiviti compactmotorsports khususnya. (www.compactmotorsports.com)


Setiap peserta boleh mendapatkan minyak pelincir diatas dengan menghubungi
talian Hotline Verv: 1300-88-VERV(8378)



CM.

No comments: